jagochminflata.blogg.se

En torsdagnatt i Juli

Kategori: Allmänt

Tanken var från början att jag och Sandra skulle ta en after work på Paddys uteservering. Istället för att det bara blev vi och att vi bara drack några öl, fick vi sällskap av Linn och Nathalie. Drack öl, snackade skit och skrattade. Plötsligt var klockan ett och Paddys skulle stänga. Vi var långt ifrån nöjda för kvällen så vi bestämde oss för att gå hem till mig och fortsätta drickandet och pratandet där. En kortlek åkte fram och sen var spelandet i full gång!;) Efter kortspel, ölspel, Baileys och allt för mycket vin satt vi och diskuterade allt mellan himmel och jord. Det blev minst sagt en lyckad kväll!:) Vid femtiden imorse tog Sandra en taxi hem och jag kände att det var dags att sova så jag gick och la mig. Kvar satt Linn och Nathalie i mitt kök och fortsatte pimpla vin, haha. Kan bara ana vilken baksmälla de måste ha idag. Tack för en lyckad kväll tjejer! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: