jagochminflata.blogg.se

Underbart

Kategori: Allmänt

Efter att ha jobbat fick jag sällskap av Amanda hemma hos mig, samtidigt som jag fixade mig inför att dra in till stan. Alltid lika trevligt!

Väl på väg till stan mötte jag upp Emma och vi satte oss på Hellströms & drack öl och käkade middag. Ringde till Daniella (som fortfarande är på Ibiza, den jäveln;) och fick höra hur hon har det. Blev inte alls avundsjuk på att höra om det varma sköna vädret när man själv satt på Hellströms uteservering och hörde & såg hur regnet verkligen ÖSTE ner, haha..

Lite senare kom även Vickan så då blev det mer öl och jag fick höra allt om Ibiza. Emma och Vickan var där de tio första dagarna med Daniella och det lät som dem haft det bra. Inte så bruna som jag förväntat mig dock ;) mwaha.

Nu satte jag mig precis på tåget, helt jävla slut. Längtar efter att få gosa ner mig i tjejens varma famn. Snart så! Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: