jagochminflata.blogg.se

Trött men aktiv

Kategori: Allmänt

När jag gick från jobbet igår kände jag mig helt slut och tänkte att det skulle bli jobbigt att tvätta. Men när jag väl kommit hem och satt igång kom energin tillbaka. Tvättade och storstädade lägenheten, planerade vad jag ska handla osv.

På något sätt blir jag avslappnad av att städa hemma. Det får mig att bara fokusera på själva städningen, istället för att tänka så mycket hela tiden. Jag liksom släpper alla tankar och bara gör det jag ska. Tror jag egentligen mer behövde det, än att sova och släppa alla tankar på det viset.

Dessutom kändes det hur bra som helst när jag var färdig. Finns inget bättre än nytvättade kläder och en ren, nystädad lägenhet!

Strax innan jag var klar med det sista av städningen knackade Linda på dörren. Perfekt timing. Så medan jag städade klart valde hon en film till oss. Belönade oss med chips, dip, cola & Polly framför en rolig film (minns dock inte vad den hette).

Pratade med min sötnos Daniella i telefon också. Inte långt kvar tills hon kommer hem från Ibiza nu :) En vecka exakt. Längtar!!

Anyway. När jag och Linda gått och lagt oss fick jag jätteont i magen. Verkligen jätteont. Kändes som kramp, plus att den var svullen och orolig. Inte kul alls. Som tur var gick det över efter någon timme och jag lyckades somna. Skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: