jagochminflata.blogg.se

Tisdag

Kategori: Allmänt

Mötte syster vid åtta imorse för att ta en powerwalk. Promenerade i drygt två timmar innan jag blev tvungen att röra mig hemåt. Superskönt! :)

Tog en dusch och käkade en tidig lunch innan det blev dags att åka på möte. Jag är stödperson till en boende på jobbet så var på hens jobb för att ha möte. Det var första gången jag var där men blev positivt överraskad över hur bra personalen där var! Blev bjuden på kaffe och satt och diskuterade som om vi kände varandra. Skönt :)

Efter det drog jag en sväng förbi Danderyds sjukhus och hälsade på Casse som åkte in igår, pga att hon hostat blod. De hade gjort massor av tester igårkväll och imorse och till en början trodde dem att hon fått en propp i lungan... Men som tur var hade hon inte det. Dock visade det sig att Casse har astma så det var ju mindre kul. Dags att sluta röka för hennes del!

Nu har jag precis kommit innanför dörren och ska bara renskriva mina anteckningar från mötet idag innan jag rör mig mot Paddys för att möta upp Linda, Malin&Gia med flera.

Puss och kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: