jagochminflata.blogg.se

Seg men bra dag

Kategori: Allmänt

Jobbade natt igår och slutade tio imorse, skönt! Dock var jag dum nog att sitta uppe till tre inatt och glo på L word (skulle upp 6 igen) så jag var rätt trött idag på dagen.

Åkte till Linda efter jobbet och glodde på de sista avsnitten av Orange is the new black. Så jävla bra! Sen somnade vi till båda två haha.. Det var välbehövligt kan jag säga.

Linda hade träning ikväll så trött som jag var stannade jag hos henne och tänkte glo på en film eller fortsätta sova.. Men så skulle Lindas syster och hennes fru till Lindas mormor och fika & dricka öl så jag hängde på.

Där satt lite folk och spelade spel. Mysigt. Blev inte kvar där allt för länge, utan flyttade oss och satt istället själva och drack öl och snackade skit ute.

Nu kom vi precis hem igen så jag har lagt mig i sängen i väntan på att Linda ska komma hem från träningen. Hoppas på att bara få mysa och glo på någon film. Börjar sju imorgon.. Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: