jagochminflata.blogg.se

Lillördag på Paradise

Kategori: Allmänt

Igår tog jag, Sandra, Amanda och Linn en after work hos mig och hade det allmänt trevligt.

Sen drog jag och Sandra in till stan där vi bestämde oss för att dra till Paradise (en gayklubb). Och eftersom det är Prideveckan nu var det såklart fullt med folk. Underbart! Lite senare kom även Felle, hennes kompis & Natta dit.

Vi dansade, söp, skrattade, träffade skönt folk och hade det helt jävla grymt bra! ;) Jag och Sandra sa i början av kvällen att nu jävlar kör vi all in, och det blev verkligen all in.

Lite lagom full lyckades jag på väg hem tappa bort mig några gator ifrån där jag bott ett flertal år. Jag blev tvungen att byta nattbuss vid St Eriksplan och kom på en annan gata än vad jag förväntat mig. Så där gick jag runt i cirklar, förvirrad som få haha.

Träffade på två småkillar på cykel som hjälpte mig att hitta till bussen. Kände mig som fjorton år igen, full och helt lost i stan haha!

Fyllekäkade gjorde jag också. Hemma i min ensamhet. Och till sist, vid halv sex imorse kom jag i säng. Sköööönt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: