jagochminflata.blogg.se

HAPPY PRIDE

Kategori: Allmänt

Pride blev lyckat som vanligt! Hängde i Tanto med Sandra, Natta, Emma, Pontus och ett jävla stort gäng flator i fredags eftermiddag/kväll och i lördags gick vi Prideparaden, såklart;)

Började lördagen hos mig där jag, Sandra, Malin, Sara och två kompisar till Malin förade. Vi spelade kort, drack och fixade oss. Snygga som fan blev vi också haha, särskilt jag och Sandra i våra matchande Pridekjolar....

Det var sjukt mycket folk som gick Paraden, precis som förra året. Dock var själva paradronden mycket kortare i år. Förra Pride gick vi seriöst i tre, om inte fyra timmar, men i år var paradronden bara två timmar lång. Hur som helst var det roligt, alla var taggade, sjöng och dansade samtidigt som vi blev hyllade av allt folk som tittade på. Underbart.

Efter paraden käkade vi (jag, Sandra, Malin, Linda, Sara) donken, drog hem till mig och sov, duschade, fixade oss och förade på nytt. Sen var det tillbaka in till stan och Debaser som gällde! Där hölls "Den stora efterfesten" och Daniela Sea från L Word var DJ. Så jävla snygg!! Jag och Sandra stod seriöst och dreglade efter henne haha.

Vi dansade galet och hade det allmänt bra;) Vid tre stängde de så vi drog och fyllekäkade innan det var dags att dra hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: