jagochminflata.blogg.se

Godmorgon lördag

Kategori: Allmänt

Konstigt nog var jag inte särskilt trött imorse, kom upp utan problem. Liiite svårt var det dock att lämna tjejen som låg och halvsov så sött i sängen..

Nu sitter jag på jobbet och har gjort klart morgonens sysslor så det är lugnt och skönt. Var inne och läste på Kimys blogg (Kimy = Daniellas fästmö, min f.d. sambo, systers ex samt Casses bästa vän) om hur de har det på Ibiza. Kimy är där nu med Daniella och hennes syster Tania. Så avundsjuk! Dem verkar ha det riktigt härligt i värmen iaf :)

Jag minns förrförra sommaren när jag och Vickan var där. Vi bodde hos Daniella&Tanias pappa, solade, badade och framförallt festade som dårar! Vi tog det inte lugnt en enda kväll av de tio kvällarna vi var där. Det var underbart och galet kul!! Minns hur jävla sliten man var när man kom hem från den resan haha... Åh! Jag vill också till Ibiza!!

Jag får se fram emot de 14 dagarna semester jag har kvar att ta ut under hösten. Funderar på att dra iväg någonstans dit där det är varmt och soligt, där man både kan festa och slappna av. Vet dock inte vem/vilka jag kommer få med mig i höst, eller vilka som ens kan ta ledigt. Jaja, det löser sig;)

Linda snackade om att hon, jag, hennes syster & hennes fru ska dra på kryssning till Riga tors-sön någon gång i oktober, så lite planer har jag iaf. Svinbilligt var det också om man bokar redan nu, 400kr tror jag det kostade per person.

Anyway. Jag ska återgå till jobbet. Hörs! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: