jagochminflata.blogg.se

Full av energi

Kategori: Allmänt

Mötte syster på en timmes promenad hem till henne där vi åt lunch ihop. Kände att vi hade bra tempo idag, trots att vi båda till en början nog egentligen hellre skulle legat hemma i soffan än att pallra oss ut på en powerwalk, haha. Efter lunchen tog jag en promenad på egen hand tillbaka hem. Satte in lurarna i öronen och försvann in i musikens värld. Riktigt skönt faktiskt! Och rätt vad det var så var jag hemma igen. Det gick himla fort att gå hem idag, började gå i takt till musiken av ren automatik tror jag.

Nu är frågan bara; vad ska jag göra nu? Behöver ta en dusch innan jag beger mig någonstans men jag har ingen tid att passa förrän klockan fyra. Då slutar Linda jobbet. Men fram till dess då? Jag känner mig pigg och sugen på att hitta på något... Skulle städat om det fanns något att städa hemma men det är (får man säga tyvärr?) redan rent och städat. Äsch. Nu ska jag slänga mig in i duschen :) Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: