jagochminflata.blogg.se

Fan vilken skitstart på dagen

Kategori: Allmänt

Vaknade av att jag snoozat lite för länge så det blev bråttom upp, in direkt till en boende för att göra frukost, innan jag själv ens hunnit vakna. Väl färdig med frukost till hen fick jag svinont i magen. Blev tvungen att gå in på kontoret för att lägga mig och försöka andas lugnt. Inte ett dugg kul. Fick så här ont för bara någon vecka sen men förstår inte varför. Vi har ett flertal magsjukdomar i släkten så lär väl ha åkt på någon av dem. Skulle inte förvåna mig...

Nu börjar det äntligen kännas bättre, tack och lov. Det blir inte lätt att göra ett bra jobb när man knappt kan stå på benen för det gör så ont.

Hoppas er dag börjat bättre än min! (Idag kommer min lilla bebis Daniella hem!!!! :D)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: