jagochminflata.blogg.se

:)

Kategori: Allmänt

Ledig idag, yeey! Efter att Linda dragit till jobbet drog jag till centrum & sen till stan för att shoppa loss;) awesome! Hittade en del grejer jag ville ha.

Sen skulle jag möta Casse för att ge henne några av hennes gamla jeans som jag lånat/fått av henne men inte vill ha längre. Förväntade mig att jag bara skulle möta henne, ge henne dem och sen gå hem, men till min stora förvåning satte vi oss på Villan och tog en öl också. Hur trevligt som helst faktiskt :)

Lite senare kom även Elli, Hanna och Linda. Eftersom vi började dricka vid fem blev jag rätt onykter redan vid åtta haha, så det blev en tidigt kväll för min del;)

Nu är jag och Linda hemma hos mig, har precis ätit en sen middag och ska nog dra på en film eller något nu. Puss och kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: