jagochminflata.blogg.se

Yaaaay shopping

Kategori: Allmänt

Jävlar vad jag har shoppat idag! Minns knappt ens allt jag köpt men massor av snygga kläder har jag införskaffat mig iaf;) bl.a. två shorts, två västar, ett linne, två tröjor, en bikiniöverdel, tre trosor och en tubtop. Jag är supernöjd!

Jag har idag dessutom tackat ja till en tillsvidareanställning på heltid på mitt jobb på serviceboendet i Sollentuna och sagt upp mig på mitt jobb i Täby. Så om en månad jobbar jag endast i Sollentuna och slipper jobba vaken natt, vilket känns skönt. Jag trivs bra på båda jobben men det ska bli skönt att jobba fast. Samtidigt känns det tråkigt att sluta i Täby eftersom jag trivs med mina sköna kollegor, familjen jag jobbar hos och med jobbet i helhet. Så jag är både glad och ledsen kan man väl säga.

Anyway. Jag och älskling åt middag för en stund sen och när vi precis ätit klart blev jag helt slut. Kände mig mer eller mindre svimfärdig och kände någon typ av obehagskänsla i hela kroppen. Jag hoppas att jag inte har blivit smittad av älskling, vill fan inte bli sjuk nu när jag klarat mig så länge. Nu ligger vi i sängen och glor på OC. Funderar på att sova lite, känner mig helt slut som sagt. Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: