jagochminflata.blogg.se

Valborg nu kör vi

Kategori: Allmänt

Helgen blev precis som jag tänkt, lugn och skön. Jag har vilat ut mig och mår äntligen bra igen!:) Jag har hunnit med att glo en hel del på tv, ha picknick med älskling, ätit mysmiddag och haft myskväll med älskling och syster m.m.

Och igår hade vi personalmöte på jobbet. Vi diskuterade bl.a. vårt framtida schema men jag har ännu inte fått veta hur mitt schema kommer se ut. Fick dock veta att jag endast kommer få ta ut ca 14 dagar semester det här året, vilket innebär att jag endast kommer vara ledig på Prideveckan i sommar. Sen går ju två dagar till att vara ledig på midsommarafton+midsommardagen, några dagar till julen & nyår och sen är mina semesterdagar mer eller mindre slut... Får resa utomlands först nästa år helt enkelt haha, kuuuul sommar!

Anyway. Idag är det Valborg, vilket självklart ska firas;) Jag, Casse, Daniella, Sandra, Hanna, Tim, Amanda och Linn ska först till Edsergsparken och grilla & kolla på Majbrasan. Sen blir det fest hos Kimy med lite mer folk. Kommer bli super!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: