jagochminflata.blogg.se

Ni vet sån där saknad som man hatar när man inte själv får uppleva den

Kategori: Allmänt

Jag minns hur jag stört mig på folk som hela tiden håller på att tjata om hur de saknar sina partners efter att de varit ifrån varandra i typ fem minuter... Och nu sitter jag där själv.

Älskling har varit borta i tre timmar och jag känner mig så ensam. Snacka om sällskapssjuk! Jag har blivit så van vid att alltid ha älskling vid min sida. I princip enda stunden vi är ifrån varandra är när vi jobbar, men då är man ju så inne i jobbet att man inte hinner sakna. Nu däremot, när jag sitter helt ensam och glor på tv, saknar jag min älskling som om i varit ifrån varandra i flera veckor. Löjligt, men sant. Och jag kan inte låta bli att tycka om det och uppskatta känslan av att få sakna lite, för jag vet att efter saknad kommer kärlek. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: