jagochminflata.blogg.se

Min händiga flickvän

Kategori: Allmänt

Älskling har kämpat som en dåre hela kvällen för att få ihop våran nya sängstomme hehe. Får vara glad att jag har en händig flickvän eftersom jag själv har världens sämsta tålamod när det kommer till att bygga ihop möbler haha. Hon håller fortfarande på att bygga, envis som hon är. 
 
Vi åt tacos till middag idag:) vi pratade förut om vad vi tror kommer bli vår "standardmaträtt", ni vet förr eller senare inser man att det finns någon maträtt som man äter lite för ofta, och jag tippade på att det skulle bli tacos (Casse satsade på köttbullar). Hittills har vi käkat tacos tre gånger så jag står fast vi det haha.. 
 
Nu ska jag sova tänkte jag. Älskling verkar ha gett upp för kvällen nu så äntligen får jag sällskap;) Godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: