jagochminflata.blogg.se

Alkoholiserade fredag

Kategori: Allmänt

 Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om igårkväll. Det blev en minst sagt upplevelserik kväll & natt. I början av kvällen spelade vi spel, snackade skit, drack och hade det allmänt trevligt :) det kändes underbart att bara ha hem lite vänner till oss istället för att dra ut på krogen. Men senare började saker och ting urarta. Det blev tjafs, folk blev arga och ledsna hit och dit. Vad ska man säga? Det är sånt som händer när alkohol är inblandat haha... 
 
Nu ligger jag här, ensam i sängen, medan Cassandra är med sin pappa och hans tjej på IKEA. De skulle åka så jävla tidigt så jag kom inte upp. Funderar på att kämpa mig ur sängen och laga mat, är så jävla hungrig. 
 
Sen får jag se var dagen leder mig ;) pussis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: