jagochminflata.blogg.se

Ledighet

Kategori: Allmänt

Älskling var så duktig och gick upp klockan åtta imorse för att ringa och boka läkartid. Hon har varit sjuk så stört länge nu så man börjar ju undra vad fan det är för fel... Som tur är fick hon en läkartid redan idag så hon är där nu. Jag hoppas att hon får penicillin eller något så att skiten kan gå över någon gång.

Själv sitter jag och äter frukost i min ensamhet. Det känns skönt att vara ledig ännu en dag, efter att ha jobbat både hela veckan och helgen. Jag, pappa och syster skulle egentligen ha flugit till Prag idag och varit där tills på lördag kväll men den resan blev tråkigt nog inställd.. Eftersom jag sökt om ledighet från jobbet för länge sen lät jag mig själv vara ledig, trots att vi inte åker iväg. Vanligtvis badar vi på jobbet idag och eftersom jag tatuerat mig för mindre än en vecka sen får jag ändå inte bada i klorvatten så det känns meningslöst att vara på jobbet när jag ändå inte kan hjälpa till och göra någon nytta.

Anyway. Jag tänkte nog gå en sväng till centrum idag och kolla lite kläder och sen självklart svänga förbi min sötnos Daniella på hennes jobb och ta en fika :-) Känns som det var länge sen jag träffade henne, trots att vi sågs i lördags haha... Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här: