jagochminflata.blogg.se

I rätt sällskap

Kategori:

Det blev en lyckad kväll igår, trots att vi varken drog in till stan eller dansade på borden. Det var underbart att bara få umgås med goda vänner för en stund. Även min barndomsvän Amanda kom förbi med två polare så det var ett extra plus i kanten. Tycker dock synd om Tania (Daniellas syster) som var tvungen att jobba i baren istället för att sitta och hänga med oss haha..

När villan stängde drog jag och älskling hem & glodde på OC och käkade chips med dip. Eller snarare, jag käkade chips med dip, hehe.

Och nu har jag precis vaknat. Dags att käka frukost och ta en dusch innan jag pallrar mig iväg till jobbet. Jag kan inte direkt påstå att det är lätt att lämna sängen när en mysig, gosig, varm och sovande flickvän ligger bredvid en, men måste man så måste man. Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: