jagochminflata.blogg.se

Färska jordgubbar

Kategori: Allmänt

Vi fick ihop sängstommen till slut. Känns skönt att slippa ha sängen stående på golvet mer. Det blev så kallt i sängen så nu hoppas jag att det blir varmt och skönt som vanligt igen. 
 
Idag har jag glott på Harry Potter och de vises sten medan älskling har spelat the Sims. Ätit glass med chokladsås, colasås och färska jordgubbar har vi också hunnit med :) det var supergott! Tråkigt nog känner jag mig lika dålig nu som jag gjorde imorse när jag vaknade, så jag tvivlar på att jag kommer kunna jobba imorgon. Tänkte känna efter imorgon bitti när jag vaknar så jag hoppas på det bästa. Ska egentligen på en första hjälpen kurs imorgon som jag inte vill missa men som jag känner nu kommer jag inte orka. Är alldeles för slut i kroppen och huvudet. 
 
Hoppas ni som läser är friska och sluppit undan alla virus och sjukdomar som går just nu! Puss och kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: