jagochminflata.blogg.se

Det blir bättre

Kategori: Allmänt

Jag mår bättre idag än igår. Så jävla skönt!:) Har orkat resa mig ur sängen och jag har till och med städat lägenheten. Klarar inte av att ligga hemma sjuk hur länge som helst, blir alldeles för rastlös. Det brukar vara ett bra tecken när jag blir rastlös och börjar städa (standard när jag är sjuk) för då vet jag att om några dagar är jag frisk igen.

Lagade mat till älskling kom hem från jobbet så vi åt mysmiddag ihop. Sen kom Daniella, Kimy och Elli hit. Casse skulle till KG (en gayklubb som firar två år idag) med dem ikväll så hon hade sen länge planerat att de skulle föra här. Trots huvudvärken och att jag fortfarande är rätt slut i kroppen var det trevligt med lite sällskap. Vi spelade Fia med knuff och TP innan de skulle iväg. Och de söp för fullt, såklart.

Nu sitter jag här själv i soffan och glor på scary movie. Forever alone, haha. Jag vill bara bli frisk så jag kan gå ut i det fina vädret, träffa vänner & leva mitt liv som vanligt! Men men.. Ska se till att ta det lugnt hela helgen ut så kanske jag har tur och är frisk efter det. Wish me luck :) puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: